FITNESS BUSINESS DAY CONVENTION
Convenția FITNESS BUSINESS DAY vă prezintă 6 speakeri cu 6 prelegeri inspirationale pentru a vă împrospăta mintea și pentru a promova gândirea inovatoare.
Pentru asta vom privi atât în interiorul, cât și înafara industriei de fitness făcând o evaluare comparativă cu mărcile de top din lume și ale lor ecosisteme operaționale.
Pentru cine este potrivit acest eveniment:
- Personal management - toate nivelurile
- Personal operațional
- Antrenori
PROGRAM
09:30 – 10:30
KENT ORRGREN - CEO WORLD CLASS ROMÂNIA
OVERVIEW OF THE FITNESS INDUSTRY
Veți afla cum tendințele din Europa și România vor genera și influența oportunități în industria sănătății și fitness pentru acum și viitor!
10:30 – 11:30
COSMIN TURCU - BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER UPfit.cloud.
8 IMMEDIATE ADVANTAGES OF DIGITALIZATION IN A FITNESS CLUB
- Gestiune eficientă: Descoperiți cum softurile de gestiune transformă administrarea zilnică a clubului tău, economisind timp și resurse.
- Monitorizarea performanțelor: Învățați cum tehnologia ajută la analiza detaliată a activității membrilor pentru a putea oferi servicii mai bune clienților și a asigura retenția.
- Management simplificat: Explorați modul în care soluțiile digitale automatizează procesele, permițând simplificarea managementului.
- Acces complet automatizat: Aflați cum sistemele avansate de acces, de la recunoaștere biometrică la soluții mobile, pot transforma modul în care membrii intră și ies din club, oferind securitate, eficiență și o experiență de utilizare superioară.
11:30-12:30
PAULINA ANTAS - CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER LES MILLS NORDIC
HOW TO WORK WITH GROUP TRAINING
De ce este important grup fitnessul?
- Sfaturi pentru un program de succes;
- Datele demografice ale noilor jucători din piata fitness și cum ar trebui să îi abordăm?;
- Rolul instructorului de fitness;
- Cum să faceți lucrurile să meargă în antrenamentele de grup.
12:30-13:30 - Pauză de prânz
13:30 – 14:30
MARVIN BURTON - SALES & CUSTOMER EXPERIENCE MANAGER TRX
BACK TO THE FUTURE – DESIGNING YOUR CUSTOMER EXPERIENCE
- Cât de departe trebuie să privim în trecut, pentru a prezice viitorul? Ce ar trebui să căutăm și cum ar trebui să facem asta?
- Identificați părțile interesate și care este rolul lor în cadrul procesului.
- Definiți-vă experiența clienților prin planificare fiind proactiv în abordarea dvs. Ce să faceți și ce să nu faceți.
14:30 – 15:30
VALERIU POPA - SALES DIRECTOR TECHNOGYM
TECHNOGYM CLUB 4.0 – MEMBER JOURNEY FIRST
Technogym Club este un concept nou pentru a vă stimula afacerea cu soluții unice:
- Să construim sala de sport: un design clar și concis pentru a maximiza spațiul și a oferi experiențe diferite;
- Experiența deosebită a antrenamentului ce se ridică la așteptările membrilor dvs.;
- Soluție de antrenament care maximizează varietatea și implicarea;
- Echipament inteligent pentru distracție, ghidare și urmărire;
- Conectivitate digitală: aplicația mywellness pentru fiecare pas al călătoriei clientului;
15:30 – 16:30
GABRIEL VASILESCU – HNYATEK – CEO MOVE ON
FINANCIAL OUTCOME OF EDUCATION FOR FITNESS CLUBS
- Cum să setați un proiect de educație internă;
- Câștigul financiar al antrenorilor personali;
- Standarde de educație în sectorul fitnessului.
NE VEDEM CURÂND!